De nieuwe Horster Revue ‘Hôrs zuût sterre’ is voorzien van een professionele website. Na de succesvolle revue “D’n tiêd ván os laeve” uit 2007 waarvoor Forwart eveneens de website realiseerde, werd het tijd voor een volledige nieuwe revue. Aanleiding van de nieuwe Horster revue is het 75-jarig bestaan van de Mèrthal volgend jaar.
Forwart, tevens sponsor van de Horster Revue, heeft de huisstijl (logo ontwikkeling, typografie en artwork) en een website ontwikkeld. De website is volledig in de sfeer van het verhaal uitgewerkt. Om een perfecte uitstraling te creëren is er tijdens de ontwikkeling nauw contact onderhouden met de schrijvers van de revue. Het verhaal komt in de website tot leven door gebruik te maken van mooie visuals in combinatie met moderne website technieken. Op diverse plaatsen zijn opvallende knoppen opgenomen waardoor het voor een bezoeker makkelijk gemaakt wordt om kaarten te bestellen voor de revue.
Forwart is ook verantwoordelijk voor de hosting van de website en e-mail.